کد خبر: 3453543
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

برگزاری دوره آموزش دینی مربیان مهد کودک در دهدشت

گروه اجتماعی: دوره آموزش دینی مربیان مهد کودک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کهگیلویه در دهدشت روز گذشته، 25 آبان ماه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، مصدق غلامی، از اساتید دانشگاه علمی ـ کاربردی دهدشت  روز گذشته، 25 آبان ماه در دوره آموزش دینی مربیان مهد کودک، گفت: شما مربیان مهدهای کودک معماران خشت اول دیوار تعلیم و تربیت هستید که وظیفه دارید شخصیت کودک را در اوان زندگی، در مسیری مثبت و رو به رشد هدایت کنید.
وی در ادامه افزود: حقوق و مزایای بسیار اندک نباید بر شغل کودک‌ محوری شما تاثیر بگذارد و وظیفه‌ دینی شما را بی‌ارزش جلوه دهد.
این استاد دانشگاه علمی ـ کاربردی دهدشت اضافه کرد: کاری که همه ما و شما مربیان مهدهای کودک انجام می‌دهیم،کاری ارزشی و مهم است که ما را به سوی هدف اصلی که همان رضایت خداوند هست، به پیش می‌برد.
غلامی یادآور شد: آموزش آموزه‌های دینی به کودکان نباید بر اساس استرس، تحمیل و زور باشد، بلکه باید نحوه آموزش کودک به طریقی باشد که با علاقه و اشتیاق به آموزه‌های دینی روی بیاورد.
وی ابراز کرد: آموزش‌های انجام شده از سوی مربی کودک باید بر اساس آموزه‌های دینی ملموس در جامعه و متناسب با توانایی‌های کودک ارائه شود.

captcha