به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، غلامرضا ابراهیمآبادی، مدیر حوزه علمیه شهرستان ریگان دیروز دوشنبه، 30 آذر در گفتوگو با خبرنگاران گفت: به مناسبت آغاز امامت منجی عالم بشریت با همکاری بنیاد مهدویت شهرستان، بزرگترین ایستگاه صلواتی در جاده ترانزیتی ریگان - چابهار از ابتدای صبح برپا شده و تا پاسی از شب ادامه دارد.
وی برپایی ایستگاههای صلواتی و جشنهای مذهبی را از برنامههای لازم برای بیداری و آگاهی دادن به نسل جوان بیان کرد و آن را زمینه آشنایی جوانان با مهدویت و انتظار دانست.
مدیر حوزه علمیه شهرستان ریگان خاطرنشان کرد: 9 ربیعالاول پیامرسان بهار ظهوری است که گلهای زیبای زندگی همچون عدل، قسط، عزت، عشق، صفا، صمیمیت، گذشت، ایثار و ایمان و احسان در آن میشکفد.