به گزارش
خبرگزاري
بين المللي قرآن (ايكنا)، در پي اعدام آيت الله نمر(رحمه الله عليه) پيامي از طرف دارالقرآن
الکريم استان چهارمحال و بختياري صادر شد. متن اين پيام كه توسط روابط عمومي
دارالقرآن استان در اختيار خبرگزاري قرار گرفته است، به شرح ذيل است؛
دارالقرآن الکريم استان
چهارمحال و بختياري جنايت هولناک اعدام شيخ نمر باقر النمر از سوي دولت آل سعود را
شديدا محکوم مي کند و اعلام مي دارد همانطور که رهبر آزادگان جهان فرمودند دست
انتقام الهي گريبان سعودي ها را خواهد گرفت.
آل سعود بدانند که اين جنايت فراموش نشدنى است و آثار اين كار
نابخردانه را در آينده خواهند ديد و به سرنوشت مبارک و مرسي و صدام و قذافي و
امثال اين جنايتکاران مبتلا خواهند شد.
جهانيان مي دانند به يقين اين جنايت، با هماهنگي آمريکا و صهيونيست ها
بوده است و سعودي ها در همه مسائل با اين متحدان شوم خود مشورت مي کنند و مثل روز
روشن است که اين اقدام در راستاى ايجاد جنگ طائفهاى ميان سنى و شيعه است، اما هم
سعودىها و هم آمريكا كور خواندهاند، ما با برادران اهل سنت اختلافى نداريم،
اختلاف ما با تكفيرىهاست كه همه مسلمين در برابر آنها اتفاق نظر دارند.
نه تنها شيعيان جهان و اهل سنت اين جنايت را شديدآ محكوم مىكنند،
بلكه تمام آزادگان دنيا نيز آن را محكوم خواهند كرد.
والسلام علي من اتبع الهدي