کد خبر: 3464198
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۷
در پيام دارالقرآن چهارمحال و بختياري تاكيد شد:

آل سعود منتظر دست انتقام خدا باشد

گروه فعالیت های قرآنی: دارالقرآن استان چهارمحال و بختياري در پيامي تاكيد نمود: دست انتقام الهي گريبان سعودي ها را خواهد گرفت و به سرنوشت صدام و مبارک و قذافي گرفتار خواهند شد.

به گزارش خبرگزاري بين المللي قرآن (ايكنا)، در پي اعدام آيت الله نمر(رحمه الله عليه) پيامي از طرف دارالقرآن الکريم استان چهارمحال و بختياري صادر شد. متن اين پيام كه توسط روابط عمومي دارالقرآن استان در اختيار خبرگزاري قرار گرفته است، به شرح ذيل است؛ دارالقرآن الکريم استان چهارمحال و بختياري جنايت هولناک اعدام شيخ نمر باقر النمر از سوي دولت آل سعود را شديدا محکوم مي کند و اعلام مي دارد همانطور که رهبر آزادگان جهان فرمودند دست انتقام الهي گريبان سعودي ها را خواهد گرفت. آل سعود بدانند که اين جنايت فراموش نشدنى است و آثار اين كار نابخردانه را در آينده خواهند ديد و به سرنوشت مبارک و مرسي و صدام و قذافي و امثال اين جنايتکاران مبتلا خواهند شد. جهانيان مي دانند به يقين اين جنايت، با هماهنگي آمريکا و صهيونيست ها بوده است و سعودي ها در همه مسائل با اين متحدان شوم خود مشورت مي کنند و مثل روز روشن است که اين اقدام در راستاى ايجاد جنگ طائفه‌اى ميان سنى و شيعه است، اما هم سعودى‌ها و هم آمريكا كور خوانده‌اند، ما با برادران اهل سنت اختلافى نداريم، اختلاف ما با تكفيرى‌هاست كه همه مسلمين در برابر آنها اتفاق نظر دارند. نه تنها شيعيان جهان و اهل سنت اين جنايت را شديدآ محكوم مى‌كنند، بلكه تمام آزادگان دنيا نيز آن را محكوم خواهند كرد.                                                  والسلام علي من اتبع الهدي
captcha