کد خبر: 3471052
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
فرماندار رودبار:

دهه فجر آیینه عزتمندی و اقتدار ملی است

گروه اجتماعی: احمدی با بیان اینکه دهه فجر آیینه عزتمندی و اقتدار ملی است، گفت: شهرها و روستاها در دهه فجر باید غرق در شادی و سرور گردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سیدمحمد احمدی، فرماندار شهرستان رودبار روز گذشته، 8 بهمن در نشست با بخشداران این شهرستان به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر، اظهار کرد: دهه فجر آیینه عزتمندی و اقتدار ملتی است که با رهبری و رهنمودهای امام خمینی(ره) و مقابله شجاعانه با رژیمی مستبد و وابسته، نظام اسلامی مستقل را بنیانگذاری نمودند.

احمدی با بیان اینکه انقلاب اسلامی انقلابی است که با جانفشانی انسان‌های پاک، دلاور و همیشه در صحنه پیروز شده است، افزود: انقلاب علی‌رغم تهدیدات و هجمه‌های سنگین نظامی و غیر نظامی معاندان و دشمنان مستحکم‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد لذا باید هم تبیین و تحلیل شود و هم به بهترین شکل پاس داشته شود.

وی با تاکید بر اینکه شهرها و روستاها در دهه فجر باید غرق در شادی و سرور گردند، تصریح کرد: اگرچه در دهه فجر بخشی از خدمات و پروژه‌های عمرانی و عام‌المنفعه که توسط فرزندان و خادمان مردم در ادارات و نهادها اجرا شده است، افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد، اما باید همدلی و وحدت مردم در حفظ و حراست دستاوردهای این نعمت بزرگ نیز به نحو مطلوب مد نظر قرار گیرد.

فرماندار رودبار نقش و حضور پررنگ مردم را در برنامه‌های سی‌وهفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مورد تاکید قرار داد و افزود: بخشداران با همت و همکاری دهیاران، شوراهای اسلامی روستاها، روحانیون، بسیجیان و معتمدان محلی با تشکیل ستادهای روستایی نسبت به اجرای برنامه‌های مؤثر و متناسب دهه فجر اهتمام لازم را داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به انتخابات پیش رو، خاطرنشان کرد: امیدواریم جشن و سرور سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جشن حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، بهار پرافتخار دیگری در زمستان سال 94 رقم بزند.

احمدی تصریح کرد: هیچکدام از نامزدهای انتخابات نباید و نمی‌توانند از خدمات نظام و دولت که در شرایط سخت دوران تحریم و محدودیت منابع اعتباری با تدبیر و هوشمندانه هزینه شده است، در جهت منافع انتخاباتی خود بهره ببرند.
captcha