14 برگزیده هفتمین جشنواره شعر بسیج در کرمان معرفی شدند
کد خبر: 3473403
تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۵

14 برگزیده هفتمین جشنواره شعر بسیج در کرمان معرفی شدند

گروه اندیشه: مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج کرمان دیروز، 17 بهمن‌ماه با معرفی 14 شاعر و اثر به‌عنوان برگزیده به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، محمدرضا احمدی، رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان در مراسم اختتامیه هفتمین جشنواره استانی شعر بسیج کرمان گفت: از برنامه‌های بسیج هنرمندان برگزاری دوسالانه جشنواره است که امسال شاهد برگزاری هفتمین دوره جشنواره استانی شعر بسیج هستیم.
وی با اشاره به برگزاری چهار فصل جشنواره شعر بسیج در سال‌ جاری افزود: فصل اول و دوم جشنواره شعر بسیج با موضوعات کودک و نوجوان و عاشقانه و عارفانه در نیمه اول سال برگزار شد.
احمدی بیان کرد: فصل سوم و چهارم جشنواره را با موضوعات شعر آئینی و انقلابی به‌مناسبت ایام‌‌الله دهه فجر به‌صورت تجمیعی برگزار کردیم.
وی با بیان اینکه فراخوان جشنواره در اوایل اردیبهشت‌ماه امسال اعلام شد، تصریح کرد: در مجموع 165 اثر از سراسر استان کرمان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که امروز 14 نفر به عنوان نفرات برگزیده انتخاب و معرفی شدند.
رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان کرمان تصریح کرد: آثار برگزیدگان چهار فصل جشنواره استانی شعر بسیج به دبیرخانه کشوری ارسال می‌شود تا در مجموعه‌ای به چاپ برسد.
یادآور می‌شود، در این مراسم که با حضور خانواده زنده‌یاد حسین سروستانی برگزار شد‌ با اهدای لوح تقدیر، یاد این شاعر پیشکسوت کرمانی گرامی داشته شد.
captcha