به گزارش
خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از چهارمحال و بختیاری؛ امروز 20 بهمن ماه، دانشآموزان مدارس علامه، امامت، نبوت و شهید باهنر بهمناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر با حضور در مصلای شهر لردگان، نماز شکر 1357 نفری به جای آوردند و نماز ظهر و عصر را به امامت حجتالاسلام انصاری امامجمعه شهرستان لردگان اقامه کردند.
سروان پاسدار محمد حاتمی گفت: هدف از اجرای این برنامه را گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی و آشنا شدن هر چه بیشتر دانشآموزان با نماز و فرهنگ نماز عنوان کرد.