به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسان شمالی، سید علیاکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی امروز، 7 اسفند با حضور در ستاد انتخابات شهرستان راز و جرگلان ضمن قدردانی از همه دستاندرکاران برگزاری انتخابات، گفت: اعضای شعب دقت کنند تا برای رأیدهندگان هیچ شائبهای ایجاد نشود زیرا مبنای کار ما امانتداری آراء مردم است.
وی با بیان اینکه تلاش دستاندرکاران، برگزاری انتخابات خوب، سالم و قانونمندی است، اظهار کرد: همه وظیفه داریم امکانات رأیگیری را برای مردم فراهم کنیم و امید است امانتدار خوبی باشیم و انتخابات سالمی برگزار کنیم .
پرویزی ادامه داد: مردم باید به مسئولین اعتماد کنند که از رأی آنها صیانت خواهد شد و ما نیز باید شرایطی فراهم کنیم که حضور حداکثری مردم فراهم شود .
استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: دنیا تمام فعالیتهای ما را تحت نظر دارد و حضور حداکثری مردم موجبات یأس و ناامیدی دشمنان میشود.
وی گفت: از مردم میخواهیم رأی دادن خود را به آخر وقت نگذارند و از زمان حداکثر استفاده را ببرند .