سیدرضا منصوری، معاون فرهنگی ادارهکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از تجلیل از 50 نفر خانم و آقا طرح تربیت حافظان قرآن این استان خبر داد.
وی در ادامه از اعزام 60 نفر هیئت امناء، مدیران مراکز قرآنی ـ فرهنگی، خدام، رؤسای شهرستانها و همکاران فرهنگی به حرم امامزاده بیبی حکیمه(س) خبر داد و افزود: از این تعداد تجلیل به عمل میآید.
معاون فرهنگی ـ اجتماعی ادارهکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از اعزام ربابه یوسفی به قم جهت دوره آموزشی حفظ مجازی قرآن 24 اردیبهشتماه جاری خبر داد.
منصوری حضور حجتالاسلام احمد شرفخانی، معاون فرهنگی سازمان اوقاف در نشست درخصوص کنگره بینالمللی بیبی حکیمه(س) گچساران و تشکیل ستاد جشنهای نیمه شعبان را از برنامههای اجرایی این اداره کل طی هفته جاری عنوان کرد.