حضور بیش از 100 شرکت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال
کد خبر: 3496013
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۴

حضور بیش از 100 شرکت در نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

گروه فضای مجازی: امسال در فضای 2000 متر مربعی نهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال بیش از 100 مؤسسه حضور دارند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فضای نهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال حدود 2000 متر مربع است و در این نمایشگاه بیش از 100 موسسه با 86 غرفه حضور دارند.

قیمت واگذاری فضای غرفه به ازای هر متر مربع، برای نرم‌افزارهای داخلی 120 هزار تومان و برای نرم‌افزارهای کاربردی خارجی 200 هزار تومان بوده است.

نهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال در ضلع شرقی شهر آفتاب سالن 8a و 8b برگزار می‌شود.

پیش‌بینی شده است در یکی از روزهای برگزاری نمایشگاه از فرهنگ کارت رونمایی شود. همچنین معرفی یک نرم‌افزار بومی در بخش رسانه‌های دیجیتال بیست و نهمین نمایشگاه کتاب از دیگر برنامه‌ها به شمار می‌رود.

همچنین با هدف حمایت از آثار نشر دیجیتال و همچنین تشویق علاقه‌مندان به بازدید از بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه کتاب، بن حمایتی در نظر گرفته شده است.

در بخش رسانه‌های دیجیتال نمایشگاه کتاب، غرفه فرهنگ کارت با حمایت دانشگاه صنعتی شریف، بانک ملت، بیمه ما، شرکت مهربانو و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سیاست‌گذاری شبکه ملی فرهنگ به ارائه یارانه فرهنگی به بازدیدکنندگان می‌پردازد. خریداران با پرداخت تنها ده هزار تومان می توانند این بن کارت را دریافت کنند.

یک سری برگه ویژه قرعه‌کشی میان غرفه‌داران بخش رسانه‌های دیجیتال توزیع شده است که بازدیدکنندگان به هنگام خرید می‌توانند این برگه را دریافت و پس از پر کردن تحویل صندوق دهند. رأس هر روز ساعت ۱۸ از میان اسامی قرعه‌کشی می‌شود که هر روز چهاردستگاه تبلت به قید قرعه به خریداران دیجیتال خوش‌شانس هدیه داده می‌شود.

در این بخش مؤسساتی همچون مؤسسه فرهنگی پانا پرداز آریا، هوش برتر خطیر پارسیان، آبناز، خوشنویس نوین، لوح فشرده سباپرداز، آرسام رایان ارشف، عینک واقعیت مجازی، فرادرس، بهکامان، زیباپرداز، یاسین امین، مؤسسه نگارش الکترونیک کتاب، قلم قرآنی یاسین، اندیشه گستر رایکا، مؤسسه فرهنگی دیجیتال کلک خیال غدیر، آریانا، پرتو دانش سبز، مؤسسه فرهنگی اندیشه مبنا، گروه آموزشی پرش، گیتی افروز تابناک، پیام حنان، مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی و... حضور دارند.

بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت ماه در شهر آفتاب آغاز به کار کرده است و تا 25 ادامه دارد.
captcha