حجتالاسلام سیدامینالله حجازی، امام جمعه گچساران در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: فردا، 31 خردادماه در شب میلاد امام حسن مجتبی(ع) در مصلای امام خمینی(ره) گچساران روزه اولیهای این شهر تجلیل میشوند.
وی افزود: در این طرح سازمان تبلیغات اسلامی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، هلالاحمر، سپاه، بهزیستی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و شهرداری و شورای شهر گچساران نیز همکاری میکنند.
امام جمعه گچساران با بیان اینکه این طرح با محوریت ستاد برگزاری نماز جمعه این شهر اجرا میشود، بیان کرد: هدف از اجرای طرح تشویق روزه اولیهایی است که به سن تکلیف رسیدهاند.
حجتالاسلام حجازی یادآور شد: این نوجوانان اولین سالی است که بر سر سفره ضیافت خدا حاضر میشوند به همین علت باید مورد احترام و تکریم قرار بگیرند.