فعالیت گروه‌های جهادی زنجان در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد
کد خبر: 3509453
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶
امندی:

فعالیت گروه‌های جهادی زنجان در ماه مبارک رمضان هم ادامه دارد

گروه اجتماعی: مسئول بسیج سازندگی استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان سالجاری 10 گروه جهادی در مناطق محروم روستاهای استان فعاليت دارند.

فرهاد امندی، مسئول بسیج سازندگی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: بسيجيان جهادگر در قالب گروه‌های جهادی در ماه مبارک رمضان در روستاها و مناطق محروم استان به ارائه خدمت و فعاليت مشغول هستند

وی افزود: گروه‌های جهادی بسيج سازندگی كه در چندسال گذشته شكل گرفته و در حال حاضر بيش از60 گروه جهادی در استان فعالند كه تا پايان سال حدود 80 گروه جهادی در استان سازماندهی، شناسنامه‌‍دار و فعال خواهند شد.

امندی تصریح کرد: گروه‌های جهادی كه متشكل از اقشار مختلف بسيج هستند بنا به تخصص‌ها، توانمندی‌ها و تجارب خودشان و عرصه های تعريف شده بسيج سازندگی اعم از عمرانی، فرهنگی، آموزشی، كشاورزی، اقتصاد مقاومتی، بهداشت و سلامت و آموزش سبک زندگی فعاليت می‌كنند.

این مسئول تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان سالجاری در حدود 10 گروه جهادی در مناطق محروم روستاها فعاليت دارند كه در شهرستان ايجرود در عرصه سمپاشی اماكن دامی، در شهرستان خدابنده در عرصه عمرانی احداث مسجد و خانه عالم، شهرستان طارم در عرصه‌های كشاورزی مبارزه با آفات مزارع و برداشت محصولات كشاورزی و در ساير شهرستان‌ها نيز تا پايان ماه رمضان گروه‌های جهادی فعاليت خواهند داشت.

امندی خاطرنشان کرد: در خصوص فعاليت گروه‌های جهادی دانشجويی نيز 4گروه جهادی در دهه آخر ماه مبارک رمضان در مناطق محروم استان فعاليت و خدمت‌رسانی می‌کنند.

captcha