کد خبر: 3510846
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۸
با حضور مسؤولان قضایی

سردیس شهید بهشتی در کرمان رونمایی شد

گروه اجتماعی: سردیس شهید آیت‌الله بهشتی با حضور موحد رئیس کل دادگستری استان کرمان و جمعی از مسؤولان قضایی دیروز دوشنبه، 7 تیر در خیابان عدالت کرمان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، بابایی، شهردار کرمان در حاشیه مراسم رونمایی از سردیس شهید بهشتی گفت: سردیس شهید بهشتی به مناسبت هفته قوه قضاییه و بزرگداشت شهدای هفتم تیرماه توسط شهرداری منطقه یک کرمان رونمایی شد.
وی افزود: ارتفاع سردیس شهید بهشتی یک متر و عرض آن 70 سانتی‌متر است و به پاسداشت شهید بهشتی طی 18 روز توسط شهریار رضایی یکی از هنرمندان کرمانی ساخته شده است.
شهردار کرمان ادامه داد: تقدیر از قضات، انتشار ویژه‌نامه و ساخت سردیس شهید بهشتی از جمله اقدامات شهرداری کرمان به مناسبت هفته قوه قضاییه است.
captcha