کد خبر: 3517765
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۹

سامانه ارتباط مردم با اوقاف ایجاد می‌شود/ امکان ثبت در خواست ها وشکایات مردم

گروه فضای مجازی: مدیر‌کل دفتر مدیریت عملکرد،بازرسی و پاسخگوئی به شکایات سازمان اوقاف از راه اندازی سامانه تعامل و ارتباط مردم با اوقاف در آینده ای نزدیک در فضای سایت رسمی این سازمان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)‌، به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام والمسلمین شوزب شیری، مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف و امور خیریه ‌با اشاره به ضرورت برقراری ارتباط اوقاف با مردم و پاسخگویی به موارد درخواست‌، شکایت‌، طرح و ...، مردمی اظهارکرد: ‌سازمان اوقاف پیرو پیگیری سازمان بازرسی کل کشور و اهتمام و تاکید ریاست سازمان امکان ثبت شکایات مردمی در سایت رسمی سازمان اوقاف را طراحی و این امکان در بستر سایت رسمی این سازمان ایجاد می‌شود‌.

وی با اشاره به اینکه طرح راه‌اندازی سامانه‌ای به منظور پاسخگویی به شکایات و ارتباط مردمی ارائه شده‌، افزود‌: در این سامانه‌، علاوه بر اماکن ثبت شکایات مردمی‌، خدمات ارائه شده بسط داده می‌شود و امکاناتی از قبیل‌؛ ثبت درخواست‌ها، ارائه مشاوره وقف‌، ثبت ایده و پیشنهاد و همچنین پیگیری و پاسخگویی به درخواست‌ها در آن ایجاد می‌شود‌.

حجت‌الاسلام شیری اضافه کرد‌: تسریع در پاسخگویی به درخواست‌ها‌، ارجاع مستقیم درخواست‌ها به واحد اجرایی و ... از مزایای ایجاد این سامانه است.

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف با بیان اینکه با ایجاد این سامانه درخواست‌های مردمی به صورت مستقیم به واحد اجرایی مربوطه ارجاع داده می‌شود ، افزود‌: این سامانه گردش کارهای غیرضروری را در اوقاف کاهش می‌دهد و به صورت مستقیم درخواست را به واحد اجرایی مربوطه ارجاع می‌دهد و واحد مذکور 15 روز فرصت اجرا دارد و پس از آن واحدهای مافوق امکان پیگیری و گزارش گیری را خواهند داشت.

وی در پایان خاطرنشان کرد‌: این سامانه در آینده ای نزدیک  با ایجاد زمینه‌های لازم در سایت رسمی سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی www.oghaf.ir دایر خواهد شد.

captcha