علیرضا قانع، مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کلانشهر رشت در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به اینکه این سازمان در دهه کرامت، برنامههای مختلفی را برای زنان در شهر رشت اجرا میکند، گفت: نخستین همایش «زنان در مسیر توسعه پایدار» روز پنجشنبه جاری، 21 مرداد در تالار گلستان برگزار خواهد شد.
وی با بیان
اینکه برنامه مذکور با دعوت از شهردار رشت، مدیران شهرداری و اعضای شورا شهر برگزار
میشود، عنوان کرد: زنان گیلانی همواره نقشی پراهمیت در توسعه استان و به ویژه توسعه
پایدار جامعه ما داشته و دارند که بررسی ابعاد مختلف این موضوع میتواند دستاوردهایی
موثر در تبیین این موقعیت و جایگاه داشته باشد.
قانع این برنامه
را از برنامههای ویژه بانوان است که به مناسبت فرا رسیدن دهه کرامت» در رشت برگزار
میشود و خاطرنشان کرد: «همایش زنان در مسیر توسعه پایدار» با مشارکت دفتر بانوان استانداری
گیلان و شهرداری کلانشهر رشت برگزار میشود و بدینوسیله از همه بانوان فرهیخته شهر
رشت دعوت به عمل میآید تا در این همایش شرکت کنند.