بهروز محمدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فومن در گفتوگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، با اشاره به 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان، اظهار کرد: شهرستان فومن همانند سالهای گذشته برنامههای متنوعی برای این روز داشت.
وی با اشاره به
فعالیت آزادگان در 22 دستگاه اجرایی شهرستان، افزود: بیشترین فراوانی حضور آزادگان
در اداره آموزش و پرورش فومن با حدود 40 کارمند آزاده است.
رئیس بنیاد شهید
فومن دیدار با کارکنان آزاده و بازنشسته، تبلیغات محیطی و برگزاری گرامیداشت برای آزادگان
شهرستان با حضور مسئولان را برخی از برنامههای گرامیداشت سالروز ورود آزادگان اعلام
کرد.
این مقام
مسئول برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای آزاده فومنی را نیز از شاخصترین برنامههای شهرستان
دانست و گفت: این برنامه در گلزار شهدای شهرستان فومن برگزار میشود.
محمدی با بیان
اینکه شهرستان فومن دارای 5 شهید آزاده است، تصریح کرد: این مراسم صبح فردا، 28
مرداد همراه با زیارت عاشورا و سخنرانی اجرا میشود.
وی در ادامه به
برگزاری مراسم تجلیل از فرزندان آزادگان که دارای رتبههای ممتاز علمی هستند اشاره
کرد و افزود: اگر شرایط برگزاری این مراسم در این ایام مهیا نشود این برنامه بعد از
مردادماه با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار خواهد شد.