برپایی مجالس موعظه به‌مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) در سطح شهر تهران
کد خبر: 3526432
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۵

برپایی مجالس موعظه به‌مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) در سطح شهر تهران

کانون خبرنگاران نبأ: به‌مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) مساجد و حسینیه های مختلفی به عزاداری در سطح شهر تهران می‌پردازند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، به‌مناسبت ایام شهادت امام جواد(ع) هیئت و حسینیه‌های مختلف به عزاداری در سطح شهر تهران می‌پردازند.

به‌همین جهت مراسم سوگواری در روز جمعه، 12 شهریور ماه، از نماز مغرب و عشاء در مسجد محمدیه واقع در میدان شهدا، خیابان 17 شهریور، چهارراه دروازه دولاب، خیابان عبدالرضا شیرازی(خیابان آبشار) با قرائت قرآن توسط رضا قصری‌زاده، قاری بین‌المللی آغاز و سپس حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی حائری‌زاده به سخنرانی خواهند پرداخت و بعد علی علیان به مداحی می‌پردازد‌.

مجلسی دیگر در شب شهادت از اذان مغرب در حسینیه حضرت رقیه(س) به آدرس خیابان ایران، کوچه دکتر سنگ، کوچه غریب، بن بست اول، پلاک 3 همراه با قرائت قرآن و ذکر مصیب و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی برگزار می‌شود.

به‌همین مناسبت از روز دوشنبه 8 شهریورماه به مدت 5 شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد فائق به آدرس خیابان ایران، خیابان شهید فیاض بخش با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمیت سید جواد بهشتی مجلس سوگواری برپا می‌شود.

بر اساس گزارش ایکنا در خیابان شهید قادری، حسینیه شهدای نقوسان در روز پنج شنبه 11 شهریور ماه از نماز مغرب و عشاء مجلس موعظه و ذکر مصیبت با سخنرانی استاد مهدی توکل برگزار می‌شود.

مجلسی هم در پایان از روز سه‌شنبه 9 شهریور ماه به مدت 4 روز همراه با قرائت زیارت عاشورا و ذکر مصیبت و با سخنرانی استاد مهدی توکل در خیابان 17 شهریور، پایین تر از پل‌آهنگ، انتهای کوچه سرهنگ، بن بست کرباسچی برگزار خواهد شد.

محمد ایمانی‌مهر
captcha