برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد
کد خبر: 3533417
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۲
دبیر ستاد امر به معروف خراسان‌جنوبی:

برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد

گروه اجتماعی: دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه در هفته احیاء با استفاده از ظرفیت‌ همه اقشار جامعه از جمله نوجوانان، جوانان، هنرمندان و روحانیان دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، علی قاسمی، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی و فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) امروز، ششم مهر در نشست شورای معاونین ستاد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی، گفت: باید توجه لازم به ابلاغ برنامه‌ها و همچنین ظرفیت هفته احیاء امر به معروف و نهی از منکر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه امسال معاونت امر به معروف و نهی از منکر در سپاه تشکیل شده است، گفت: در این معاونت امور آموزش و تربیت مربی برای فعالیت در زمینه این فریضه بزرگ الهی دنبال می‌شود.

قاسمی با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی تخصصی و فکری در حوزه امر به معروف و نهی از منکر ضرورت دارد، تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه در هفته احیاء با استفاده از ظرفیت‌ همه اقشار جامعه از جمله نوجوان، جوانان، هنرمندان و روحانیون دنبال شود.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی اظهارکرد: برنامه‌های هفته احیاء همزمان با اول محرم در استان و سراسر کشور آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه احکام دبیران و اعضای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌های نظامی و قضایی پیگیری و صادر شود، بیان کرد: نشست‌ با نماینده ولی فقیه در استان، دبیران شوراهای امر به معروف و نهی از منکر ادارات، روسای دانشگاه‌ها، مدیران آموزش و پرورش، گردهمایی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها و همچنین برپایی مراسم زیارت عاشورا از جمله برنامه‌های پیش بینی شده در هفته احیاء است.

وی با تأکید بر اینکه در هفته احیاء باید از ظرفیت هنر و فیلم برای ترویج امر به معروف و نهی از منکر استفاده شود، بیان کرد: حضور معاونین ستاد به منظور تشریح برنامه‌ها و همچنین کارشناسان مجرب این حوزه در صدا و سیما از جمله اقداماتی است که در هفته احیاء انجام خواهد شد.

در ادامه این نشست، محمد مطهری فر معاون فرهنگ، آموزش و تحقیقات ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه انتظارات مردم از مجموعه ستاد بالا است، گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی و تکمیلی برای طلایه‌داران معروف و یاوران معروف در شش ماه دوم امسال در دستور کار قرار دارد.

حجت الاسلام لطفیان مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان نیز در این نشست گفت: طرح گفتمان دینی با همکاری آموزش و پرورش در سطح مدارس استان، همزمان با آغاز هفته احیاء دنبال می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۷/۰۶ - ۱۱:۲۰
0
0
باید امر به معروف و نهی از منکر را به درستی در جامعه آموزش داد
captcha