حیات طیبه رمز بقا و ثبات بزرگمردان نیروی انتظامی است
کد خبر: 3534235
تاریخ انتشار : ۰۹ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۸
فرماندار لاهیجان:

حیات طیبه رمز بقا و ثبات بزرگمردان نیروی انتظامی است

گروه اجتماعی: احمدی رمز بقا و ثبات نیروی بزرگمردان انتظامی جمهوری اسلامی را طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی دانست و گفت: به فرمایش هبری پرسنل نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند.

سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان رودبار در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، رمز بقا و ثبات نیروی بزرگمردان انتظامی جمهوری اسلامی را طلب حیات طیبه در گمنامی و بی نشانی دانست و اظهار کرد: کسانی که اندیشه ناب خود را با عشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته، بی اعتنا به رنگ و لعاب زیور دنیا، توشه ای معنوی نثار بازار فداکاری کرده اند.

وی خدمت به مردم ولایت مدار ایران اسلامی را لوح افتخار زرین و پشتوانه معنوی گران سنگی دانست که خدمت گزاران نظام بر آن مفتخر هستند و افزود: این خدمت باعث سربلندی در پیشگاه خداوند متعال و خانواده معزز شهدا که ولی نعمتان راستین هستند، می گردد.

احمدی با بیان اینکه نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار و برقرارکننده امنیت اجتماعی با مشارکت همه شهروندان در جامعه است، تصریح کرد: نام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ قرین با شجاعت، دلاوری و ایثارگری غیورمردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت ولی عصر(عج) در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش و کوشش خستگی ناپذیر گام برداشته و جان خود را نثار کرده اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: به فرمایش مقام معظم رهبری پرسنل نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند و سخنان رئیس جمهور نیز تاکیدی بر قدرتمندی نیروی انتظامی است.

فرماندار لاهیجان ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، از تلاش های ارزنده و عملکرد موثر کلیه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی در این شهرستان قدردانی کرد و گفت: نیروی انتظامی با تدبیر شایسته و استعانت از درگاه خداوند متعال با تعهد، علاقه و پشتکار، امنیت کشور را در زمینه پیشگیری و کاهش جرایم تامین می نمایند.

captcha