مهدی اکبریدهبالایی، مدیر پایگاه انتقال خون ایلام در گفتوگو با
خبرگزاری بینالمللی قرآن (ایکنا) از ایلام، اظهار کرد: واحدهای انتقال خون استان از صبح روز تاسوعا تا شام غربیان به صورت سه شیفت آماده خونگیری از مردم عزادار هستند.
مدیر پایگاه انتقال خون ایلام افزود: برای استفاده بهینه از خون اهداکنندگان ثبتنام از متقاضیان شرکت در طرح نذر خون نیز در این ایام انجام میشود.
اکبری اضافه کرد: در این طرح (نذر خون) از افراد متقاضی اهدای خون ثبتنام به عمل میآید و در ایامی که حجم خونگیری و تعداد اهداکنندگان کم باشد از این افراد برای اهدای خون دعوت میشود.