«زخم باز» هفته آینده جلوی دوربین می‌رود
کد خبر: 3549743
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

«زخم باز» هفته آینده جلوی دوربین می‌رود

گروه هنر: «زخم باز» عنوان فیلم سینمایی است که با محوریت سبک زندگی ایرانی - اسلامی هفته آینده جلوی دوربین می‌رود.

حسین تبریزی، کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) درباره فعالیت‌های اخیر خود اظهار کرد: چندی پیش فیلمنامه‌ای به من پیشنهاد شد که داستان آن را بسیار پسندیدم، چون حس کردم موضوع اجتماعی که در آن بیان شد، حرف‌های تازه‌ای برای گفتن دارد. این کار که «زخم باز» نام دارد به نوعی سبک زندگی ایرانی – اسلامی را مد نظر قرار داده است.

وی افزود: در این فیلم سعی کرده‌ام که سلیقه مخاطب را هم مد نظر قرار داده‌ام، چون معتقدم هر فیلمی در ابتدا باید دیده شود تا بتواند تاثیرگذاری داشته باشد، البته این به معنای گیشه‌ای بودن فیلم نیست. برای همین از بازیگران تئاتر در کارم بهره برده‌ام تا بتوانم نقش‌هایی که مد نظرم است را به شکل بهتری پردازش کنم.

این فیلمساز ادامه داد: این دومین فیلم من در سینماست. اولین تجربه سینمایی من «افسونگر» نام دارد که دی ماه اکران عمومی خواهد شد. درباره فیلم «زخم باز» باید این نکته را اضافه کنم که ابتدای هفته آینده فیلمبرداری آن آغاز خواهد شد.

وی اعلام کرد: تهیه‌کنندگی «زخم باز» را مصطفی علمی‌فرد بر عهده دارد و لوکیشن‌های فیلم در تهران و بتدر عباس خواهد بود. «زخم باز» فیلمی درباره تقابل سنت و مدرنیته است که می‌کوشد ضمن حفظ ارزش‌های انسانی و دینی، به مقابله با تعصبات اشتباه بپردازد. این فیلم روایت دختر نوجوانی است که برخلاف جریان تعصبات کور خانوادگی حرکت می‌کند.

دیگر عوامل فیلم عبارتند از: سولماز همت‌زاده (دستیار تهیه)، سمیه حصاری و رسول کیاپاشا (نویسندگان فیلمنامه)، فرخ مجیدی (مدیر تصویربرداری)، فرهاد تبریزی (مدیر صدابرداری)، روزبه کلباسی (تدوین)، آبتین برقی (طراح صحنه و لباس)، محمد قومی (طراح چهره‌پردازی)، فاطمه حیدری (مدیر تولید)، حبیب قلی‌زاده (دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز)، شرکت «هورشیدفیلم» (مجری طرح).
captcha