2 مؤسسه قرآنی در یاسوج در آستانه تعطیلی
کد خبر: 3554649
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

2 مؤسسه قرآنی در یاسوج در آستانه تعطیلی

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس قرآن و عترت اداره‌کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از تعطیلی دو مؤسسه قرآنی در یاسوج به علت عدم توان پرداخت حق مربیان، اجاره مکان، اهدای جوایز، آب، برق و گاز به زودی خبر داد.

حسین بیناپور، رییس قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: 70 مؤسسه و جامعه‌القرآن تحت پوشش ارشاد اسلامی فعالیت می‌کرد.
وی افزود: از این تعداد اکنون تنها 22 مؤسسه و جامعه‌القرآن تحت پوشش ارشاد در سطح استان در حال فعالیت است، ضمن اینکه از این 22 مورد 2 مؤسسه قرآنی در یاسوج به علت عدم توان پرداخت حق مربیان، اجاره، اهدای جوایز، آب، برق و گاز به زودی تعطیل می‌شوند.
رییس قرآن و عترت اداره کل ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از عدم حمایت مالی مسئولان استانی برای مؤسسات قرآنی، عنوان کرد: لازم است خیرین جهت جلوگیری از تعطیلی این دو مؤسسه در یاسوج به میدان آیند.
بیناپور در ادامه بیانات خویش از توزیع هزار و 500 جلد قرآن و 500 مفاتیح‌الجنان بین 20 مؤسسه قرآنی تحت پوشش ارشاد و تبلیغات اسلامی خبر داد.
وی در بخش دیگری از اظهارات خود درخصوص ادغام مؤسسات قرآنی ارشاد و تبلیغات اسلامی، اضافه کرد: بنده به صورت کلی با ادغام به علت ناهماهنگی و تاخیر در تشکیل پرونده و اخذ مجوز مؤسسات قرآنی مخالف هستم.
captcha