عکس یادگاری هیئت صهیونیستی با محمود عباس
کد خبر: 3559646
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۷

عکس یادگاری هیئت صهیونیستی با محمود عباس

هیئتی از صهیونیست‌ها با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در شهر رام الله در کرانه باختری دیدار و ضمن تبریک انتخاب دوباره وی به ریاست جنبش فتح، با عباس عکس یادگاری گرفتند.

عکس یادگاری هیئت صهیونیستی با محمود عباس
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) تسنیم نوشت: این هیئت در جریان دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، پیام کتبی دفتر حزب میرتس رژیم اسرائیل را به عباس تسلیم کرد.
در این پیام انتخاب دوباره عباس به ریاست جنبش فتح در جریان کنگره هفتم این جنبش تبریک گفته شده است.
در این پیام آمده است: "در آغاز انتخاب دوباره شما را تبریک می گوییم و این اطمینان زیادی است که ملت فلسطین به شما دارد و با آغاز سال جدید، امیدواریم که به راه حل درگیری و تشکیل دو دولت فلسطین و اسرائیل دست یافته شود و همه ما امیدوار و مشتاق به زندگی در صلح و آرامش هستیم. از جانب خودم و دوستانم سال خوبی همراه با محبت و صلح برای شما آرزو می کنیم".
محمود عباس در جریان دیدار این هیئت صهیونیست از حزب میرتس به ریاست موسی راز دبیرکل این حزب در شهر رام الله گفت: "قطعنامه اخیر شماره 2334 شورای امنیت علیه شهرک سازی غیرقانونی در اراضی فلسطینی است و نه علیه اسرائیل".
رئیس تشکیلات خودگردان در این دیدار بر تلاش برای "برقراری صلح عادلانه و فراگیر" با رژیم اسرائیل تاکید کرد.
وی همچنین از پایبندی تشکیلات خودگران فلسطین "به برقراری صلح بر پایه مصوبات بین المللی به منظور تشکیل کشوری فلسطینی در مرزهای 1967 میلادی به پایتختی بخش شرقی شهر قدس" سخن گفت.
اعضای این هیئت موفقیت هفتمین کنگره جنبش فتح و انتخاب دوباره عباس به ریاست این جنبش با اجماع را تبریک گفتند.
این هیئت صهیونیست در دیدار با عباس گفت که طوماری را برای ارایه به فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه آماده کرده است که خواهان  حمایت از طرح فرانسه و اجلاس بین المللی سازش آتی در شهر پاریس و تداوم روند صلح و پایان اشغالگری است و 1000 شخصیت اسرائیلی این طومار را امضا کرده اند.
این هیئت بر اهمیت قطعنامه 2334 شورای امنیت برای توقف سیاست شهرک سازی کابینه بنیامین نتانیاهو تاکید کرد که اصل تشکیل دول دولت را ویران می‌کند.
captcha