آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عمر خویش را وقف به ثمر نشستن انقلاب اسلامی کرد
کد خبر: 3561255
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

آیت‌الله هاشمی رفسنجانی عمر خویش را وقف به ثمر نشستن انقلاب اسلامی کرد

گروه اجتماعی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی گفت: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تمام عمر پرارزش خویش را وقف به ثمر نشستن نهال نوپای انقلاب اسلامی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران طی پیامی، درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام را تسلیت گفت. در متن پیام احد جاودانی آمده است: إِنَّا للّه و إِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

درخت تناور جمهوری اسلامی ایران از نخستین جوانه‌های نهال نوپای انقلاب اسلامی تاکنون، بزرگمردی را در کنار داشت که تمام عمر پرارزش خویش را وقف به ثمر نشستن آن نمود. 

رحلت جانسوز فقیه مجتهد و مجاهد نستوه حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، تاریخ ناطق انقلاب اسلامی و یار دیرین حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری ، داغی است بر دل نهضت همیشه بیدار انقلاب اسلامی و اندوهی سهمگین برای رهبر و مردم ایران اسلامی ... 

اینجانب ضایعه‌ی رحلت این عالم مبارز، سردار سازندگی و بزرگمرد سیاست کشور که سراسر عمر با عزت خود را در سنگرهای مختلف خدمت به نظام مقدس اسلامی گذراند، به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام معظم رهبری، آحاد مردم شریف و به‌ویژه خاندان معظم هاشمی تسلیت عرض نموده و برای روح بلند ایشان از درگاه حضرت حق‌تعالی، رحمت و غفران الهی را مسئلت دارم. 

بی‌شک خدمات ارزنده‌ی آن بزرگمرد در طول دوران مبارزات و سال‌های پس از انقلاب، هیچگاه از خاطره‌ها محو نخواهد شد. 

captcha