مسابقه فتنه خط قرمز انقلاب تمدید شد
کد خبر: 3561737
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶

مسابقه فتنه خط قرمز انقلاب تمدید شد

گروه فرهنگی: مسابقه فتنه خط قرمز انقلاب تا روز ٢٠ بهمن ماه سال جاری تمديد و قرعه كشی آن ٢١ بهمن ماه انجام می‌شود.

حجت الاسلام هادی شفیع زاده، معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: اين مسابقه به همت سازمان فرهنگی اوقاف و امور خيريه به صورت غير حضوری بر گزار می‌شود .
وی افزود: در اين راستا كتاب و نرم افزار اندرويد فتنه خط قرمز انقلاب برای مسابقه با جوایز ارزنده طراحی و چاپ شد.
این مسئول بیان کرد: اين كتاب شامل بازخوانی بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت امام خامنه‌ای پیرامون فتنه از سال 1388 تا 1395 است.
شفيع زاده در ادامه به شرایط شرکت در این مسابقه اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان باید گزینه‌های صحیح را به صورت یک عدد 14 رقمی، از چپ به راست به سامانه 30001966 ارسال نماید.
معاون فرهنگی اجتماعی اوقاف البرز اضافه کرد: اسامی برگزیدگان در تاریخ ٢١ بهمن 1395 در سایت معاونت فرهنگی و اجتماعی اوقاف به آدرس www.mfso.ir و سایت مجتمع فرهنگی پژوهشی اوقاف به آدرس www.mfpo.ir اعلام خواهد شد.
وی خاطرنشان كرد: جواب مسابقه از هر تلفن همراه فقط یک بار قابل قبول است و در صورت ارسال چند جواب از یک تلفن همراه آخرین ارسال از آن مشترک در سامانه ثبت خواهد شد.
شفيع زاده در پایان با بيان اينكه به برندگان مسابقه به قید قرعه جوایز ارزشمندی اعطا خواهد شد،گفت: برندگان دو هفته فرصت دارند بعد از اعلام نتایج، مشخصات درخواستی را اعلام نمایند در غیر این صورت از لیست برندگان کنار گذاشته خواهند شد.

captcha