همچنین بعد از این برنامه نیز آیتالله رئیسی رضوی در جمع راهپیمایان 22 بهمن حضور یافته و سخنران پایانی مراسم 22 بهمن بیرجند نیز تولیت آستان قدس رضوی است که این برنامه در میدان قدس بیرجند صورت میگیرد.
تولیت آستان قدس رضوی عصر امروز 21 بهمن ماه نیز مدرسه شبانهروزی امام رضا(ع) سربیشه را افتتاح خواهند کرد و بعد از نماز مغرب و عشاء در جمع مردم زیرکوه حضور یافته و در کنگره شهدای منطقه زیرکوه شرکت میکنند.