اراده الهی، رهبری امام راحل و حضور حماسی مردم؛ ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3573258
تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵

اراده الهی، رهبری امام راحل و حضور حماسی مردم؛ ارکان اصلی پیروزی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: اراده الهی، رهبری امام راحل و حضور حماسی مردم پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را موجب شد و ما باید قدردان این نظام الهی باشیم و در راه اعتلای روزافزون آن بکوشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 23 بهمن‌ماه علیرضا رادفر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست فعالان  شهرستان ماکو افزود: در سایه وحدت و اتحاد حول محور امام راحل تمامی برنامه ریزی های رژیم طاغوت و امریکا به هم ریخت و انقلاب شکوهمند اسلامی به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه به سبب قدرت و عظمت انقلاب و مردم یکی از کشورهای مدعی در برابر زورگویی و یاوه گویی های استکبار جهانی هستیم، اضافه کرد: دشمنان باید بدانند ملت ایران را نباید تهدید کنند ولی نمی توانند در مقابل پیشرفت روز افزون ملت ایران بایستند و یاوه سرایی می کنند.
عین الله شریف پور نماینده مردم ماکو، چالدران، شوط و پلدشت در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم وحدت ملت را رمز بقای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: تعامل، اطاعت محض از مقام معظم رهبری و وحدت اتحاد و همبستگی از عوامل بقای نظام اسلامی ما در جهان است.
شاهین علیزاده فرماندار ماکو نیز در این مراسم با اشاره به اقدامات دولت برای رفاه و آسایش مردم اظهار کرد: در حال حاضر در شهرستان ماکو 11 سازمان مردم نهاد زیر نظر ادارات با 94 نفر عضو به صورت قانونی فعالیت می کنند.
وی همچنین از شروع به کار کانون بازنشستگان کشوری برای اولین بار در این شهرستان در آینده نزدیک خبر داد.
در سفر معاون استاندار آذربایجان غربی به ماکو یک نمایشگاه فرهنگی و هنری در ماکو افتتاح و کلنگ اجرای پنج طرح خدماتی و بهداشتی به زمین زده شد.
نمایشگاه اشیای عتیقه با بیش از 300 قطعه اشیا و لوازم قدیمی و عتیقه مربوط به اشخاص در محل ساختمان اداری میراث فرهنگی ماکو همزمان با حضور رادفر در ماکو گشایش یافت که به مدت یک ماه در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.
همچنین کلنگ احداث چهار طرح عمرانی مرکز بهداشت و درمان ماکو شامل ساختمان مرکز ستاد، ساختمان مرکز خدمات جامع سلامت شماره 3، ساختمان مرکز آموزش بهورز و ساختمان پایگاه سلامت به زمین زده شد.
برای احداث این طرح ها در مدت یک سال، سه و نیم میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی هزینه می‌شود.
گاز رسانی به سه روستای ماکو دیگر طرحی بود که با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی عملیات اجرایی آن آغاز شد.
برای اجرای این طرح 15 کیلومتر خط انتقال احداث و 15 میلیارد ریال هزینه می‌شود.
captcha