اهتمام در مصرف کالای داخلی
کد خبر: 3580165
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۹
موسوی عنوان کرد:

اهتمام در مصرف کالای داخلی

گروه سیاسی: امام جمعه موقت زنجان گفت: همه باید در مصرف کالای ایرانی همت کنند تا کالای خارجی در کشور مصرف نشود، زیرا مصرف کالای خارجی نتیجه‌ای جز اشتغال برای خارجی‌ها و بیکاری و به تبع آن مشکلات و معضلات اجتماعی برای جوانان و جامعه ندارد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، حجت‌الاسلام سیدرضا موسوی، امام جمعه موقت زنجان ظهر امروز جمعه 13 اسفندماه در خطبه‌های نمازجمعه زنجان، اظهار کرد: ۱۴ اسفندماه، سالگرد تاسیس کمیته امداد با دوراندیشی معمار کبیر انقلاب اسلامی است و این نهاد انقلابی خدمات قابل توجهی را از بدو تاسیس تاکنون در کشور انجام داده است.

وی با اشاره به خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح استان زنجان تصریح کرد: در استان زنجان این نهاد انقلابی ۲۰ هزار خانوار را تحت پوشش داده که ۱۳ هزار نفر آن را زنان سرپرست خانوار و ۶۵۹ بیمار خاص و یا صعب‌العلاج هستند.

حجت‌الاسلام موسوی با بیان اینکه 14 اسفندماه روز جشن احسان و نیکوکاری است، افزود: ۳ میلیون و ۷۰۸ نفر دانش‌آموز و دانشجو و خانواده نیازمند نیز مورد حمایت این نهاد در استان زنجان هستند.

امام جمعه موقت زنجان در ادامه با تاکید بر اینکه حفظ محیط زیست وظیفه‌ای عمومی و مورد توجه دین مبین اسلام است، گفت: ۱۵ اسفند روز درختکاری است و اهتمام بر این امر نیز توسط اهل‌بیت (ع) سفارش شده است.

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران الگویی برای مردمان و کشورهای آزادی‌خواه است، تصریح کرد: دشمنان ایران علی‌الخصوص آمریکا از این مهم واهمه داشته و به دنبال تحت‌فشار قرار دادن ایران از طریق حربه‌های اقتصادی، تحریم‌ها و یا مذاکره هستند تا جایگاه ایران را در جهان وقتی که با قدرت در مقابل آنان ایستاده است را متزلزل کنند.

وی با بیان اینکه تحریم‌ها و حربه‌های اقتصادی، روشی از سوی دشمنان برای تحت‌فشار قرار دادن ایران است، تاکید کرد: رهبر انقلاب اسلامی در طول سال، عمل کردن به اقتصاد مقاومتی را به همه گوشزد کرده‌اند.

حجت‌الاسلام موسوی تصریح کرد: همه باید در مصرف کالای ایرانی همت کنند تا کالای خارجی در کشور مصرف نشود، زیرا مصرف کالای خارجی نتیجه‌ای جز اشتغال برای خارجی‌ها و بیکاری و به تبع آن مشکلات و معضلات اجتماعی برای جوانان و جامعه ندارد.

captcha