پویش «عشق یعنی مادر» راه‌اندازی شد
کد خبر: 3584158
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵

پویش «عشق یعنی مادر» راه‌اندازی شد

گروه شبکه‌های اجتماعی: پویش «عشق یعنی مادر» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) از چند روز پیش آغاز شده و تا کنون مورد استقبال بسیاری از بانوان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، پویش «عشق یعنی مادر» به مناسبت میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر توسط مؤسسه «بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س)» آغاز شده و تا کنون مورد استقبال بسیاری بانوان قرار گرفته است.

این پویش بر اساس تعالیم اسلام و به فرموده پیامبر اسلام حضرت محمد(ص) که مقام و منزلت حقیقی مادر را چنین بیان کردند:«الجنةتحت اقدام الامهات،بهشت زیر پای مادران است» تصمیم به راه اندازی پویش مردمی گرفته شد، آغاز شده است.

چهارشنبه///پویش «عشق یعنی مادر» راه‌اندازی شد

در واقع مؤسسه بهترین مادر دنیا حضرت زهرا(س) پویش «عشق یعنی مادر» را برای قدردانی و نشان دادن جایگاه ویژه این موجود بهشتی و به منظور بالا بردن شأن مادر در فضای مجازی صورت داده است.

البته این تصویر که در این پویش قرار است به عنوان تصویر پروفایل و یا اینستاگرام در فضای مجازی مورد استفاده قرار گیرد در سطح شهر نیز به صورت بنر نصب خواهد شد.

 پویش«من حجاب را دوست دارم»نیز از دیگر فعالیت‌های مؤسسه «بهترین مادر دنیا حضرت فاطمه زهرا(س)» بود که مورد استقبال بانوان قرار گرفت.

captcha