به گزارش خبرگزاری بینالمللی قرآن کریم(ایکنا) از خراسانجنوبی، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسانجنوبی، طی حکمی از سوی وزیر کشور مهدی ابراهیمی به عنوان فرماندار شهرستان فردوس منصوب شد.
در این حکم اظهار امیدواری شده است، وی بتواند با توکل به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» و سیاست های دولت تدبیر و امید موفق و موید باشد.