رابط فراکسیون قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد
کد خبر: 3587128
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷

رابط فراکسیون قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از معرفی عدل هاشمی‌پور، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به‌عنوان رابط فراکسیون قرآن و عترت این استان خبر داد.

حسین علی‌نسب، رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، از معرفی عدل هاشمی‌پور، نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس شورای اسلامی به عنوان رابط فراکسیون قرآن و عترت از سوی رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون قرآن و عترت خبر داد.
وی با اشاره به اینکه چندین بار با رییس دفتر ایشان جهت دیدار با جامعه قرآنی مکاتبه صورت گرفته، افزود: رئیس دفتر ایشان می‌گوید که به وی اطلاع داده شده اما تاکنون هیچ خبری از او نشده است.
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با انتقاد از نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی به عنوان رابط فراکسیون قرآن و عترت به علت بی‌توجهی به بحث قرآن، بیان کرد: آقای نماینده که به همه جا دیدار دارد انتظار می‌رود جوابگوی ما نیز باشد.
علی‌نسب تصریح کرد: مکان مؤسسات و خانه‌های قرآنی، بیمه فعالان قرآنی و اعتبارات قرآنی از جمله مشکلات اساسی این استان است که قصد داریم از سوی هاشمی‌پور پیگیری شوند، ضمن اینکه طی دو سال پیاپی 400 میلیارد تومان در مجلس برای قرآن تصویب شده و به مرحله اجرا نرسیده است.
وی یادآور شد: حداقل نماینده فراکسیون قرآن و عترت استان یک دیدار با ما داشته باشد و دلایل خود را برای عدم دیدارهای بعدی و نبود پیگیری‌ها بیان کنند.
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه ابراز کرد: همچنین دیدار با  غلامرضا تاجگردون، نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی با وجود نامه نگاری، پیگیری واسطه‌ای و تلفنی و قول حضوری به بنده جهت حضور خویش در مجمع اساتید قرآنی همچنان بی‌نتیجه مانده است.
علی‌نسب عنوان کرد: تاکنون تنها غلام‌محمد زارعی، نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی طی سال گذشته 2 بار با ما دیدار داشته و حرف‌های بنده را شنیده اما هیچ کار خاصی انجام نداده است، ضمن اینکه به همین دیدار ایشان دلگرم هستیم.
captcha