نشست حکمت مطهر در کرمان برگزار شد
کد خبر: 3595927
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴

نشست حکمت مطهر در کرمان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد: به‌مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی ـ سیاسی نشست حکمت مطهر امروز چهارشنبه، 13 اردیبهشت با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر‌المؤمنین(ع) و با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، به مناسبت فرارسیدن هفته عقیدتی سیاسی  نشست حکمت مطهر با حضور کارکنان ناحیه مقاومت بسیج حضرت امیر المؤمنین‌(ع) و با سخنرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان در محل نمازخانه این ناحیه برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام محسن‌زاده ضمن، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان تبریک اعیاد شعبانیه و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی‌ به تشریح اوضاع کنونی کشور پرداخت.
وی گفت: دشمن در صدد متوقف کردن انقلاب اسلامی است و دشمنان قسم خورده این انقلاب از هرراه که بتوانند سعی در براندازی این نظام دارند واز راههای گوناگون تلاش می‌کنند تا مردم را نسبت به این نظام مأیوس کنند.
‌مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله کرمان بیان کرد: بسیجیان باید با هوشیاری کامل در صدد جلوگیری از این برخورد دشمن باشند و مردم را نسبت به این مکر ونیرنگ دشمن آگاه سازند. 
حجت‌الاسلام محسن‌زاده انتخابات پیش‌رو را یک آزمون بیان و اظهار امیدواری کرد که ملت با شرکت پرشور و یکپارچه خود در انتخابات  بار دیگر از این آزمون سربلند و پیروز بیرون آیند‌. 
یادآور می‌شود، در پایان این نشست از تعدادی از مربیان عقیدتی با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی تجلیل شد.
منبع: بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
captcha