اتحاد و اراده ملت ایران خشم دشمنان نظام را برافروخته است
کد خبر: 3607692
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
فرماندار بجنورد:

اتحاد و اراده ملت ایران خشم دشمنان نظام را برافروخته است

گروه سیاست و اقتصاد: فرماندار بجنورد با بیان اینکه ملت ایران در طول سال های انقلاب همواره در تمام عرصه های سیاسی و اجتماعی با اتحاد و همدلی پشتیبان نظام و رهبری بوده است، گفت: این اتحاد ملت ایران، خشم دشمنان نظام را برافروخته است.

محمود ثمینی، فرماندار بجنورد در حاشیه مراسم تشییع پیکر شهدای ترور مجلس شورای اسلامی در بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، ضمن محکومیت عملیات کور داعش، شهادت شهدای حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی و به ویژه دو شهید بجنورد را به خانواده شهدا و ملت ایران تبریک و تسلیت گفت و اظهار کرد: تا امروز استکبار جهانی در مقابل ایران اسلامی به هر شیوه ای که تلاش کرد، نتوانست نظام مقدس اسلامی را شکست دهد.
وی با اشاره به اینکه آن ها در عین حال بدترین شیوه ها را در راستای تفرقه افکنی میان مسلمین و جداسازی تمام مسلمانان از هم پیش گرفته اند، ادامه داد: دشمنان اسلام داعشیان را حمایت می کنند و می دانند این گروهک تروریستی کسانی هستند که به هیچ چیز معتقد نیستند و خوی حیوان صفتی دارند.
ثمینی با بیان اینکه داعش منطقش کشتار است و به هیچ مسلکی اعتقاد ندارد، خاطرنشان کرد: هنر آن ها ریختن خون بیگناهان و مظلومان بی دفاع است و تلاششان تفرقه افکنی میان شیعه و سنی است.
وی با تاکید بر اینکه خوشبختانه تا کنون موفق نشدند میان مسلمین و جامعه بزرگ شیعه و اهل تسنن جمهوری اسلامی ایران تفرقه بیاندازند، افزود: آن ها وقتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس و خاورمیانه ورود می یابند، فتنه افکنی می کنند اما به لطف خداوند و ضریب امنیتی بالای جمهوری اسلامی ایران، تا کنون نتواستند اقدام تروریستی انجام دهند.
فرماندار بجنورد یادآور شد: اقدام بسیار کور ترور در مجلس شورای اسلامی نیز به قول مقام معظم رهبری، ترقه بازی بیش نبود که عواملش به هلاکت رسیدند و تمام عقبه ای که در اجرای این عملیات وجود دارند، در حال شناسایی و پیگیری توسط وزارت اطلاعات و دستگاه های امنیتی هستند.
ثمینی گفت: این اقدامات خصمانه خللی در اراده ملت ایران وارد نمی آورد و کماکان راه شهدا را ادامه خواهیم داد.
captcha