مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‎ای حوادث تروریستی 17 خرداد را محکوم کرد
کد خبر: 3607818
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶

مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری با صدور بیانیه‎ای حوادث تروریستی 17 خرداد را محکوم کرد

گروه سیاسی: مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای حوادث تروریستی 17 خردادماه در مجلس و حرم مطهر امام راحل(ره) را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه ای حوادث تروریستی 17 خردادماه در مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام خمینی(ره) را محکوم کرد.
متن این بیانیه به شرح زیر است:
امروز تروریست های بزدل و خدانشناس که کینه خودشان از انقلاب و حضور گسترده مردم در پاسبانی از انقلاب را نتوانستند در دل نگهدارند با اقدامی غیرانسانی دست به ترور در حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و ساختمان مجلس شورای اسلامی زدند.
مجمع نمایندگان استان چهارمحال و بختیاری ضمن محکومیت شدید این اقدام غیرانسانی و محکومیت عوامل پشت پرده این اقدام که بدون شک در پوستین استکبار جهانی و عوامل صهیونیستی نهفته است، از اقدام مسؤلانه و هوشمندانه نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سپاه پاسداران و بسیج و دژبانی مجلس و نیروهای انتظامی و همه دست اندرکاران که در دفع این اقدام رذیلانه عمل کردند تقدیر و تشکر می کند.
شهادت تعدادی از هموطنان عزیز در این واقعه را خدمت همه مردم میهن عزیزمان و مقام معظم رهبری و خانواده های بزرگوارشان تبریک و تسلیت عرض می نماید و برای مجروحان این واقعه شفای عاجل آرزومند است.
همچنین این مجمع به اطلاع همه هم استانی ها و هموطنان عزیز که نگران این واقعه بوده و پیگیر بودند می رساند که همه نمایندگان مجلس در صحت و سلامت هستند.

captcha