استقبال استاندار آذربایجان غربی از پیکر شهید جعفرزاده
کد خبر: 3608093
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴

استقبال استاندار آذربایجان غربی از پیکر شهید جعفرزاده

گروه اجتماعی: استاندار آذربایجان غربی در فرودگاه ماکو برای استقبال از پیکر شهید جعفر جعفرزاده از شهداي حادثه تروريستي اخير تهران حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 20 خردادماه، استاندار آذربایجان غربی به همراه معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استاندار با حضور در فرودگاه ماکو از پیکر شهید جعفر جعفرزاده(از شهداي حادثه تروريستي اخير تهران) استقبال کرد.
لازم به ذکر است استاندار آذربایجان غربی در پیامی شهادت تعدادی از هموطنان عزیزمان در حادثه تروریستی اخیر تهران را تبریک و تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ

حوادث تروریستی چهارشنبه خونین تهران در ماه مبارک رمضان که به شهادت تعدادی از هموطنان مظلوم ما منجر شد، مولود نامیمون تفکرات افراطی و انحرافی است که محکوم به شکست و نابودی است.شهروندان ایرانی از همه قومیت‌ها و مذاهب باید وحدت کلمۀ خود را حفظ کنند و مشترکات خود را بر مدار دوری از خشونت و افراط و تفریط جاهلانه توسعه بدهند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این حملات تروریستی، شهادت جمعی از هموطنان عزیز علی الخصوص هم استانی عزیزمان شهید جعفر جعفر زاده  و شهید حمید امدادی مسول دفتر آقای دکتر بهادری نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی  را به ملت شریف ایران و تمامی خانواده‌های معزز این شهدای والا مقام تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم و برای آن شهدای معزز علو درجات و برای تمامی بازماندگان صبر جمیل مسألت می‌نمایم. همچنین از درگاه الهی آرزوی سلامتی و شفای عاجل برای مجروحان این حادثه دلخراش را دارم.

captcha