هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای معرفی مدعیان دروغین حقوق ملت‌هاست
کد خبر: 3614209
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
6 تا 12 تیر؛ هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی

هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای معرفی مدعیان دروغین حقوق ملت‌هاست

گروه سیاست و اقتصاد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام با صدور بیانیه‌ای ششم تیر را فرصتی مناسب برای معرفی مدعیان دروغین دفاع از حقوق ملت‌ها دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، متن این بیانیه به شرح زیر است:
ضعف و زبونی ایادی استکبار و جبهه نفاق در برابر حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی و ایمان، اتحاد و استواری ملت بزرگ ایران پس از پیروزی نهضت شکوهمند انقلاب اسلامی، نظام سلطه و منافقین کوردل را بر آن داشت تا با ترور شخصیت‌های برجسته نظام و به راه انداختن ترور و ناامنی و مرتکب شدن جنایات مختلف، نابودی و فروپاشی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران را در دستور کار قرار دهد.
اما ایستادگی و پایداری مردم و مسئولین و تنومند شدن بنیاد و ریشه‌های نظام اسلامی ایران در پرتو الطاف الهی، رهبری پیامبرگونه امام راحل و در ادامه تدابیر رهبر فرزانه انقلاب و خون شهیدان والامقام، امروز باعث بالندگی هر چه بیشتر انقلاب شکوهمند اسلامی‌شده به حدی که ملت‌های آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز با الگو گیری از اعتقادات ملت بزرگ ایران در جهت مبارزه بی‌امان با نظام سلطه به پا خاسته‌اند.
مدعیان دروغین حقوق بشر و در رأس آن‌ها آمریکای جهان خوار که خود بزرگ‌ترین ناقض حقوق ملت‌هاست امروز دم از دفاع از حقوق انسان‌ها می‌زنند درحالی‌که خود حامی و پرورش‌دهنده تروریسم هستند.
بی‌تردید مسئله حقوق بشر ازجمله مقولات و موضوعات مهم و تأثیرگذار و همچنین چالش‌برانگیز عرصه بین‌الملل محسوب شده که موردتوجه ملت‌های گوناگون قرار دارد و امروز جهانیان شاهدند که آمریکا و جیره‌خوارانش این موضوع را به ابزار و حربه‌ای برای اعمال فشار بر کشورهای مستقل به‌ویژه جمهوری اسلامی ایران مبدل ساخته‌اند.
از این ‌رو و بنا به توصیه مقام معظم رهبری، 6 لغایت 12 تیرماه به ‌عنوان هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده و بر این اساس ضرورت دارد تا این تدبیر حکیمانه معظم له را به فرصتی برای انعکاس نفاق، دروغ‌گویی قدرت‌های استکباری و مدعی حقوق بشر و افشاگری و نمایان ساختن چهره واقعی آمریکای جهان خوار و جنایتکار تبدیل کنیم.
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام از همه نخبگان، فرهیختگان، تحلیلگران، محققین، پژوهشگران، اساتید حوزه و دانشگاه، علما و روحانیون، اصحاب رسانه و مطبوعات و ... استدعا دارد تا با تنویر افکار عمومی و روشنگری‌های تأثیرگذار به‌منظور نشان دادن دست‌های پنهان و کثیف استکبار جهانی و صهیونیست بین‌الملل و جیره‌خواران منطقه در برپایی آشوب و فتنه در کشورهای مستقل اسلامی، به راه انداختن جنگ نرم و عملیات روانی و اقدامات مذبوحانه تروریستی و ... در جهت مبارزه با این توطئه‌های شوم تلاش کرده و قدرت بی‌چون‌وچرای جمهوری اسلامی ایران را در مقابله با جریانات انحرافی و دسیسه‌های ددمنشانه نظام سلطه به نمایش بگذارند.
captcha