دانشگاهها باید کارآفرین و ثروت آفرین باشند
کد خبر: 3617908
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰

دانشگاهها باید کارآفرین و ثروت آفرین باشند

گروه اجتماعی: معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان شمالی بر کارآفرین و ثروت آفرین بودن دانشگاهها تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، محمد تقی ایرانی، معاون سیاسی ،امنیتی استانداری خراسان شمالی امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی استان از حضور به موقع و فعالیت اعضای کمیسیون دانشجویی قدردانی کرد.
ایرانی با در پیش بودن هفته عفاف و حجاب بر اهمیت این موضوع تاکید و ضمن توجه دادن به اهمیت عفاف گفت: اگر در جامعه ای عفاف ،حیاء و تقوا حاکم گردد حجاب نیز در مسیر درست خود قرار می گیرد.
وی فرهنگ و سبک زندگی اسلامی را در معرض تهاجم انواع فرهنگ های غلط دانست و افزود: اگرچه بدنه غالب جامعه ی اسلامی پایبند به اسلام و انقلاب و ارزشهای اسلامی هستند اما هوشیاری و بیداری همگان را در برابر توطه های دشمنان می طلبد.
وی با اشاره به اهمیت نقش دانشگاهها در پیشرفت و آبادانی کشور بیان کرد: ما در اکثر حوزه ها نیازمندیم به دانشگاه رجوع کنیم و دانشگاهها باید کار آفرین و ثروت آفرین باشند و با همکاری دیگر گروههای مرجع از جمله روحانیون به ایجاد سلامت در چهار حوزه جسمی،روانی ،معنوی و سلامت اجتماعی کمک کنند .
ایرانی هفته عفاف و حجاب را یادآور 21 تیرماه 1314 و حادثه گوهرشاد دانسته و مطرح کرد: این واقعه تبدیل به نقطه عطفی در تحولات سیاسی و اجتماعی ایران گردید چرا که مردم در برابر استبداد رضاخانی و سیاستهای ضد اسلامی و انسانی اوایستادند.
رئیس کمیسیون دانشجویی استان با اشاره به تمهیدات صورت گرفته ،مراسم روز قدس در استان را بدون حادثه و مورد خاصی دانست و با اشاره به اتفاقات روز قدس در تهران و نیز مداحی خاص در مصلای تهران این اقدامات را در شان ملت ایران نداسته چراکه تخریب و پرخاشگری به رئیس جمهوری ملت ایران از نظر اخلاقی و قانونی محکوم بوده و ادامه این توهین ها شائبه عوامل سازمان یافته را تقویت می نماید.
محمد تقی ایرانی ادامه داد: نباید اجازه داد عده ای با خودسری فضای آرام بعد از انتخابات را نا امن جلوه دهند و ضمن اینکه محکومیت این اقدامات توسط گروههای مختلف نیز خود بیانگر آن است که آنچه مهم است حفظ وحدت و همدلی و تلاش برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه و جهان و ارتقا وضعیت اقتصادی در کشور می باشد که البته سیاست دولت دوازدهم دکتر روحانی با هدایتهای مقام معظم رهبری در همین راستا پایبند به وعده های خود بوده و تحت فشار و تخریب از تحقق مطالبات مردم عدول نخواهد کرد وبا سعه صدر بعد از انتخابات در مقابل بد اخلاقی ها خواهیم ایستاد.
captcha