آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد
کد خبر: 3622204
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶

آغاز ثبت‌نام در رشته‌های بدون آزمون علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد

گروه اجتماعی: سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد از آغاز ثبت نام در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای بدون آزمون در این مرکز از فردا خبر داد .

مریم یزدان‌پناه،  سرپرست مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی بجنورد، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد، در مقطع کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای، بدون آزمون برای نیمسال تحصیلی بهمن ماه سال جاری، در 14 رشته دانشجو می‌پذیرد .
وی با ذکر اینکه مهلت ثبت‌نام در مراکز علمی کاربردی سطح استان از فردا دوم تیرماه آغاز شده و تا 9 مرداد ماه سال جاری ادامه دارد، افزود: داوطلبان می‌توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این مرکز، به سایت سازمان سنجش به آدرس الکترونیکی www.sanjesh.org مراجعه کنند .
یزدان‌پناه عناوین این رشته‌ها را شامل کاردانی حرفه ای بازاریابی، کاردانی فنی فناوری اطلاعات – اینترنت و شبکه‌های گسترده، کاردانی فنی شبکه‌های کامپیوتری و کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی، کاردانی حرفه ای شامل حسابداری در گرایش های دولتی، مالی و کاردانی حرفه‌ای حقوق گرایش حقوق ثبتی است .
یزدان‌پناه با اشاره به افزایش رشته‌های این مرکز طی مهر ماه سال جاری، عنوان کرد: رشته کاردانی فنی شیمی آزمایشگاهی- غذایی از رشته‌های جدید این مرکز است.
وی با ذکر اینکه ظرفیت پذیرش در هریک از رشته های 75 نفر است، یادآور شد: پذیرش دانشجو در این رشته ها از مهرماه سال جاری صورت می گیرد .
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این مرکز دارای 24 کد رشته در مقطع کاردانی و کارشناسی در حوزه صنعت، خدمات و فرهنگ و هنر است، خاطرنشان کرد: مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بیش از یک دهه در پذیرش دانشجو در استان تجربه دارد.
یزدان پناه با بیان اینکه مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد نخستین و بزرگترین مرکز علمی کاربردی استان است، افزود: این مرکز طی سال تحصیلی گذشته جزء پنج مرکز برتر علمی کاربردی جهاد دانشگاهی در سطح کشور شناخته شده است.
وی یادآور شد: افراد برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 3-05832285740 تماس حاصل نموده و یا به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی بجنورد به نشانی کیلومتر 5 جاده بجنورد - اسفراین، ابتدای سایت اداری ارکان، روبروی پمپ گاز سی ان جی و یا به مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت جهاددانشگاهی به نشانی بجنورد، خیابان میرزاکوچک خان، پلاک 76 مراجعه نمایند.
captcha