هاشم اتفاقی، سرپرست نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری سربیشه در گفتوگو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از خراسانجنوبی گفت: مدرسه تاریخی آمنه شهر مود در مدت یک ماه سبکسازی، بامسازی و جمعآوری آوار فرسوده از روی بام انجام شد.
اتفاقی با اشاره به اینکه برای مرمت مدرسه تاریخی آمنه شهر مود بیش از 10 میلیون تومان هزینه شده، اظهار کرد: این مدرسه تاریخی با همکاری مدیریت آموزش و پرورش شهرستان سربیشه و کمک شهرداری مود مرمت شد.
مدرسه آمنه مود از مدارس تاریخی متعلق به دوره پهلوی است که 10 خرداد 1382 با شماره 8951 در فهرست آثار ملی به ثبت رسید.