به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، هوشنگ صیدالی، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران امروز، 22 مردادماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هم اکنون روزانه 635 هزار بشکه نفت در شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران تولید و صادر میشود.
وی افزود: در یک ماه اخیر واحد نمکزدایی گچساران 3 بهطور آزمایشی در مدار قرار گرفت و واحد نمک زدایی بیبی حکیمه نیز تا چند ماه آینده بهرهبرداری میشود.
مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: با بهرهبرداری کامل از این 2 طرح نمک زدایی ظرفیت تولید نیز افزایش مییابد.