درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه زنجان در مسابقات قرآن
کد خبر: 3632685
تاریخ انتشار : ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۸
فریقی خبر داد:

درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه زنجان در مسابقات قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان از درخشش دانش‌آموزان زنجانی در سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور در مشهد خبر داد.

سهیلا فریقی، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: سیزدهمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان استثنایی کشور مردادماه امسال در مشهد برگزار شد که دانش‌آموزان دختر و پسر زنجانی توانستند در این دور از مسابقات حضور موفقی داشته باشند.

وی تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر با نیازهای ویژه استان زنجان در سیزدهمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت ونماز توانستند 3 مقام اول و 1 مقام دوم را کسب کنند.

درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه زنجانی در مسابقات قرآن

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان زنجان همچنین از کسب 4 رتبه اول و 1 رتبه دوم کشوری توسط دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژه در این دور از مسابقات خبر داد.

درخشش دانش‌آموزان با نیازهای ویژه زنجانی در مسابقات قرآن

به گزارش ایکنا در این دوره از مسابقات دانش‌آموزان با نیازهای ویژه در تمامی گروه‌ها شامل ناشنوا، کم شنوا، نابینا، کم بینا، معلول جسمی-حرکتی و کم توان ذهنی شرکت و در هفت رشته شامل حفظ، قرائت، انشای نماز، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، اذان و احکام و تفسیر با یکدیگر به رقابت پرداختند.

captcha