اختتامیه جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود
کد خبر: 3637505
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹

اختتامیه جشنواره قرآنی منهاج در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری گفت: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی منهاج اواخر شهریور در استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از تسنیم، مسعود داوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: یکی از شاخص‌ترین امتیازات برگزاری این جشنواره مردمی بودن آن دانست است به گونه‌ای که نزدیک به 7 هزار نفر در این جشنواره شرکت کردند که می‌توان این جشنواره را مقدمه حرکت‌های بزرگ قرآنی در استان خواند.
وی با اشاره به این که سال آینده نیز جشنواره قرآنی منهاج برگزار می‌شود، افزود: جشنواره منهاج کار قرآنی بزرگی در سطح استان است و نیاز به حمایت‎های همه سازمان‌ها در تأمین بودجه دارد.
مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هفته آینده پایان داوری تمام رشته‌های این جشنواره است، بیان کرد: اختتامیه دومین جشنواره قرآنی منهاج نیز اواخر شهریور در استان برگزار می‌شود.
داوری با بیان این که تفسیر جشنواره قرآنی منهاج با محوریت سوره مؤمنون علاوه بر چهارمحال و بختیاری در استان خوزستان نیز به طور همزمان برگزار شد، خاطرنشان کرد: در صورت موفقیت برگزاری این طرح در خوزستان پیش‌بینی می‌شود دوره‌های بعدی این جشنواره به صورت منطقه‎ای و با شرکت چند استان مجاور و به صورت کشوری برگزار شود.
وی با اشاره به شاخص‎ترین برنامه‌های اتحادیه جدید فرهنگی قرآن و عترت استان گفت: با استفاده از زیرساخت‎های موجود به دنبال راه اندازی یک سیستم جامع اینترنتی برای به روز بودن تمام مؤسسات قرآنی در سطح استان هستیم.
مدیرعامل اتحادیه موسسات فرهنگی قرآن و عترت چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: در برنامه‌ریزی‌های اتحادیه مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت استان تلاش شده است تا تمام مؤسسات را با اجرای برنامه‌های مختلف قرآنی درگیر کنیم و در این راستا بر قشرهای خاصی از جامعه مانند دانش آموزان تاکید بیشتری وجود دارد.

captcha