کد خبر: 3639165
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶

برگزاری جشن‌های دهه ولایت در شهرستان سربیشه

گروه معارف: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه از برگزاری جشن‌های دهه ولایت در شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام حسن صفری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه ولایت در سطح شهرستان سربیشه، برنامه‌های فرهنگی زیادی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: اعزام مبلغ، خطبه خوانی غدیر، آذین بندی اماکن و معابر عمومی، تبلیغات محیطی، برگزاری مجالس جشن و سرور در اماکن عمومی و زیارتی، برگزاری مسابقات فرهنگی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی، از جمله این برنامه‌ها است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه یادآور شد: تجلیل از سادات، برگزاری گفتمان دینی در مساجد و مراکز فرهنگی با موضوع ولایت از دیگر برنامه‌های این اداره در دهه ولایت است.

 

captcha