حجتالاسلام
حسن صفری، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه در گفت و گو با خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا)
از خراسانجنوبی اظهار کرد: به منظور گرامیداشت ایام دهه ولایت در سطح شهرستان
سربیشه، برنامههای فرهنگی زیادی در نظر گرفته شده است.
وی
افزود: اعزام مبلغ، خطبه خوانی غدیر، آذین بندی اماکن و معابر عمومی، تبلیغات
محیطی، برگزاری مجالس جشن و سرور در اماکن عمومی و زیارتی، برگزاری مسابقات فرهنگی
و برپایی ایستگاههای صلواتی، از جمله این برنامهها است.
رئیس
اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سربیشه یادآور شد: تجلیل از سادات، برگزاری گفتمان
دینی در مساجد و مراکز فرهنگی با موضوع ولایت از دیگر برنامههای این اداره در دهه
ولایت است.