نظام اسلامی هیچ‌گاه از حقوق خود نخواهد گذشت
کد خبر: 3646016
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲
حسن‌پور:

نظام اسلامی هیچ‌گاه از حقوق خود نخواهد گذشت

گروه سیاست و اقتصاد: نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تکرار سناریوی ایران‌هراسی که از حربه‌های دولتمردان قبلی آمریکا هم بوده و فشار بر ایران برای تجدید نظر در برجام را از سیاست‌های ترامپ در سخنرانی‌اش عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه نظام اسلامی از حقوق خود نخواهد گذشت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، شهباز حسن‌پور، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه، 2 مهر گفت: سخنان احمقانه و خصمانه ترامپ علیه ملت ایران و موضع‌گیری تندی که علیه برجام داشت بار دیگر ثابت کرد آمریکا نه‌تنها قصد تعامل سازنده ندارد بلکه در خیال دشمنی بیشتر و مقابله است که باید به وی گفت طی 38 سال گذشته و خصومت‌هایی که حاکمان آمریکا با نظام اسلامی ایران داشته‌اند به نفع ملت ما بوده است.
وی افزود: دانش‌آموزان در ابتدای سال تحصیلی مبارزه با استکبار و دشمنان نظام را قبل از ورود به کلاس دارند پس ترامپ یا ملت ما را نشناخته یا می‌خواهد سیاست عوام فریبی را ادامه دهد.
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی تکرار سناریوی ایران‌هراسی که از حربه‌های دولتمردان قبلی آمریکا هم بوده و فشار بر ایران برای تجدید نظر در برجام را از سیاس‌ های ترامپ در سخنرانی‌اش عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه نظام اسلامی از حقوق خود نخواهد گذشت.
وی اظهارکرد: اگر ترامپ و هریک از دشمنان ملت ایران فقط تاریخ هشت سال دفاع مقدس را که خودشان با تمام قوای نظامی بر ما تحمیل کردند مطالعه و مرور می‌کردند هرگز با این ادبیات حرفی علیه ملت ما نداشتند و باور می‌کردند مخالفان انقلاب اسلامی شکست خورده‌اند.
حسن‌پور تأکید کرد: ما همیشه آماده دفاع از خود هستیم و منطقه را زیر نظر داریم و هر کجا مشخص شود حرکتی علیه جمهوری اسلامی و ملت ایران در حال شکل‌گیری است با اقتدار حضور داریم و از خودمان و مظلومان دفاع می‌کنیم که این سیاست را به جهان اعلام کرده و به اثبات رساندیم و امروز هم حضور ما در منطقه حمایت از اسلام و دفاع از منافع ملت ایران است.
منبع: دفتر نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی
captcha