آمادگی پایگاههای انتقال خون آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به اهداکنندگان مشتاق در ماه محرم
کد خبر: 3646955
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶

آمادگی پایگاههای انتقال خون آذربایجان غربی برای ارائه خدمات به اهداکنندگان مشتاق در ماه محرم

گروه اجتماعی:مدیرکل سازمان انتقال خون آذربایجان غربی از آمادگی پایگاههای انتقال خون استان برای دریافت خون از اهدا کنندگان در ایام محرم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، به نقل از ایسنا مجتبی قهرمان رضائیه مدیرکل سازمان انتقال خون افزود: همزمان با آغاز ایام محرم مراکز و پایگاههای انتقال خون در آذربایجان غربی آماده خونگیری و ارائه خدمات به هم استانی های است.

وی  با اشاره به نیاز همیشگی به خون و کوتاه بودن عمر نگهداری فرآورده های خونی، و تشویق به اهدای خون تدریجی و با تاکید بر به همراه داشتن کارت ملی در طول محرم و صفر اظهار کرد: به منظور ارائه خدمات بیشتر در روند اهدای خون، علاوه بر ساعات کاری معمول، خونگیری در دو روز تاسوعا و عاشورا نیز توسط پایگاههای این اداره کل انجام می شود.

قهرمان  با اشاره به مراکز ثابت و سیار خونگیری در عاشورا و تاسوعا گفت: مرکز ثابت ارومیه،در دوشیفت کاری، از 8صبح الی 20شب، اداره کل انتقال خون استان (بلوار مدرس – جنب فروشگاه رفاه)- ، مرکز ثابت میاندواب در دوشیفت کاری، از 8صبح الی 20شب_(خیابان دانش جنب مرکز بهداشت شماره 5)، مرکز ثابت خوی در دوشیفت کاری، از 8صبح الی 20شب_(بلوار امام حسین)، ومرکز ثابت نقده در دوشیفت کاری، از 8صبح الی 20شب  (بیمارستان حضرت فاطمه (س)) آماده خونگیری از هم استانی های عزیز است.
captcha