به گزارش
خبرگزاری بینالمللی قرآن(ایکنا) از کرمان، مراسم سوگواره تعزیه به مدت سه روز در فاریاب اجرا میشود که نخستین بخش از این مراسم در محل گلزار شهدا با حضور جمع کثیری از مردم و مسؤولان برگزار شد.
گروه تعزیهخوانی علمدار کربلا به سرپرستی سلیمانی از شهرستان جیرفت نخستین برنامه خود را در سوگواره تعزیه جنوب کرمان به نمایش گذاشت.
یوسف فرخی معاون هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان در حاشیه این برنامه گفت: هدف از اجرای نمایش تعزیه جنوب استان آشنایی مردم با تاریخ و رویداد قیام امام حسین(ع) و مظلومیت اهل بیت(ع) است و حضور پرشور مردم در این سوگواره تعزیه قابل تقدیر است.
منبع: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب استان کرمان