انقلابی بودن بدون همراهی ولایت و امامت ممکن نیست
کد خبر: 3649641
تاریخ انتشار : ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

انقلابی بودن بدون همراهی ولایت و امامت ممکن نیست

گروه معارف: نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی گفت: انقلابی بودن جز با همراهی ولایت و امامت امکان‌پذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین نوفرستی، نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، روز گذشته 13 مهرماه در اجلاس عمومی مجمع بسیج شهرستان بیرجند، اظهار کرد: امروز دشمن پروژه دین‌زدایی و عفت‌زدایی را در جامعه کلید زده است.

 وی افزود: در این راستا همه باید دغدغه داشته و خود را به اطلاعات و تجهیزات مجهز کنیم چرا که بدون آن نمی‌توان پیشرفت کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی بیان کرد: متأسفانه گاهی در تحلیل‌ها درست نمی‌توانیم تقسیم‌بندی کنیم که جایگاه کسانی که با امام حسین(ع) همراه شدند و به شهادت رسیدند با آنانی که امام زمان را تنها گذاشتند و یا به امام نامه نوشتند اما صرف تطمیع و تهدید به ندای امام لبیک نگفتند، چیست.

نوفرستی با اشاره به شهادت شهید حججی و سخنان مقام معظم رهبری پیرامون اینکه شهید حججی حجت خدا شد، اظهار کرد: شهید حججی نشان داد در این وضعیت و فضای اجتماعی هنوز  انسان‌های برجسته‌ای وجود دارند که در دامان اسلام ناب تربیت شوند و از همه تعلقات دنیای بگذرند.

وی با بیان اینکه باید به باور قلبی و ایمان به ولایت و امامت برسیم و مشتاق لقای خدا باشیم تا حجت خدا شویم، تصریح کرد: امروز دنیا باید این مهم را باور کند که چنین امری شدنی است.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با بیان اینکه شهدا رسالت خود را در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت انجام می‌دهند، افزود: تمام مراحل انقلاب اسلامی به هم وابسته است و تا این مرحله را پشت سرنگذاریم، نمی‌توان انتظار داشت جامعه اسلامی شود و زمینه تمدن اسلامی فراهم شود.

نوفرستی یادآور شد: هر فردی لیاقت شهادت را ندارد و تنها ایمان و تقوا نجات‌دهنده نیست بلکه باید در معیت و همراه صادقین که همان ائمه اطهار(ع) و امام است، باشیم.

 

 

 

 

 

captcha