دوران تحصیل همراه با تهذیب، تربیت و خودسازی باشد
کد خبر: 3653377
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
فرماندار صومعه سرا:

دوران تحصیل همراه با تهذیب، تربیت و خودسازی باشد

گروه اجتماعی: فتح الهی با بیان اینکه دوران تحصیل و دانشگاه در چشم بر هم زدنی می گذرد و چیزی که بر جای می ماند نتیجه تحصیل علم است، گفت: چه خوب است که این تحصیل همراه با تهذیب، تربیت و خودسازی باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، علی فتح الهی، فرماندار شهرستان صومعه سرا روز گذشته، 23 مهر در همایش توجیهی آموزشی دانشجویان جدیدالورود دانشکده تربیت دبیر فنی میرزاکوچک، با اشاره به بی ادبی اخیر رئیس جمهور آمریکا نسبت به مردم ایران، گفت: بار دیگر استکبار جهانی مطالبی را که در شان خود بود به ملت ایران خطاب کرد.

وی با بیان اینکه انتظاری غیر از این از آمریکایی ها نمی رود، افزود: ملت ایران همواره شاهد اقدامات و سخنان ناشایست، نابخردانه و بی ادبانه دشمن بوده است. کشوری که تا 400 سال پیش در نقشه وجود خارجی نداشته، هیچ حق ندارد با کشوری که از تاریخ و تمدن چند 10 هزار ساله برخوردار است، با چنین ادبیاتی سخن بگوید.

این مقام مسئول از قابل اعتماد نبودن آمریکا سخن گفت و ادامه داد: با این رویکرد هیچ معلوم نیست که در جایی دیگر و با کشوری دیگر پای تعهدات خود بایستد و این حرکت نابخردانه در جامعه جهانی قابل تامل است.

فتح الهی عنوان کرد: کشور ایران خود قربانی تروریست است و با تقدیم بیش از 17 هزار شهید ترور چطور می توان آن را تروریست خطاب کرد؟!.

فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه غیرت دینی و اسلامی ما هرگز اجازه نمی دهد هر کسی هر رفتاری را با ما روا بدارد، خاطرنشان کرد: انقلابی که پای آن خون های بسیاری ریخته شده از حرف های بی ارزش یک شخص نادان نمی هراسد.

وی اضافه کرد: ترامپ خلیج همیشه فارس را با نام جعلی خلیج عربی می خواند؛ در حالی که بر روی سنگ قبر سربازان آمریکایی که در این مکان کشته شده اند عنوان «خلیج فارس» حک شده و در نقشه های ارتش آمریکا نیز خلیج فارس وجود دارد.

فتح الهی سال تحصیلی جدید را به همه دانشجویان جدیدالورود تبریک گفت و خاطرنشان کرد: دوران تحصیل و دانشگاه در چشم بر هم زدنی می گذرد و چیزی که بر جای می ماند نتیجه تحصیل علم است لذا چه خوب است که این تحصیل همراه با تهذیب، تربیت و خودسازی باشد تا به تبع آن فرهنگ جامعه رشد و فزونی یابد.

وی آینده کشور را از آن دانشجویان امروز دانست و یادآور شد: اگر بتوانیم آنچه که اسلام و قرآن بدان تاکید دارد را در کنار علم خود بیاوریم و به آن عمل کنیم، مشکلات و دغدغه های جامعه ما مرتفع خواهد شد.

captcha