انس مدیران با قرآن موجب افزایش بهره وری می شود
کد خبر: 3654741
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸

انس مدیران با قرآن موجب افزایش بهره وری می شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: بهره وری پایین در امور اجرایی یک از مشکلات اساسی کشور است که با انس گیری مدیران با مفاهیم قرآن این معضل حل می شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، محسن خادم عرب باغی، مدیر عامل منطقه آزاد ارس عصر روز گذشته در آیین اختتامیه دومین دوره مسابقات قرآن، اذان و نهج البلاغه مناطق آزاد کشور گفت: وجود انسان های توسعه یافته به لحاظ اندیشه و عمل، لازمه دستیابی به رشد، توسعه و تحول هر جامعه است.

وی افزود: معتقدم زمانی یک جامعه به توسعه پایدار دست پیدا می کند که تدابیر و برنامه ریزی ها بر پایه علوم و راهبردهای ترسیم شده از سوی خداوند باشد.

عرب باغی از اختصاص سالانه 10 درصد بودجه ارس به امور فرهنگی خبر داد و گفت: خوشبختانه با توجه به اجرای بموقع پروژه های تعریف شده فرهنگی، سالانه بودجه اختصاص یافته این حوزه جذب شده است.

وی گفت: جوامع مدرن و صنعتی به دلیل دوری از مفاهیم و راهبردهای قرآنی و الهی با افول عواطف و ارزش های انسانی مواجه هستند.

عرب باغی با اشاره به لزوم پیاده سازی مفاهیم قرآنی، افزود: عمل به توصیه های قرآنی در جای جای مسائل زندگی می تواند این دنیا را نیز برای انسان ها به بهشت تبدیل کند.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس، خاطرنشان کرد: بر همین اساس، قرآن باید به بطن خانواده ها نفوذ کرده و از طریق خانواده ها در بین اعضای جوامع نهادینه شود.

عرب باغی در ادامه گفت: تقوا سد بزرگی در برابر منکرات است و جامعه را از دروغ، نیرنگ و نفاق، دور نگه می دارد.

وی اظهار کرد: شهدا سرمایه های جاودانه نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و وحدت یکی از مسیرهای اصلی ترسیم شده توسط شهدا برای تمام مسلمانان بوده است.

captcha