راه‌اندازی 5 شعبه قرآنی از سوی جامعةالقرآن برادران دهدشت
کد خبر: 3660634
تاریخ انتشار : ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰

راه‌اندازی 5 شعبه قرآنی از سوی جامعةالقرآن برادران دهدشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت از راه‌اندازی 5 شعبه قرآنی در شهرهای چرام، لنده، سوق، دیشموک و قلعه رئیسی در صورت تامین اعتبار خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدعبدالوهاب اسلام‌پی، مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: این جامعةالقرآن از سال ۹۴ در بخش آقایان در همه رده‌های سنی تاسیس شده است.
وی حفظ، روخوانی، روانخوانی اذان، دعاخوانی، صوت و لحن، تفسیر و مفاهیم و اردهای تفریحی و زیارتی و کلاس‌های ورزشی را از جمله کلاس‌های در حال برگزاری در این جامعه‌القرآن بیان کرد و یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت شرکت در مؤسسه از ساعت 8 تا 12 صبح و 17 عصر تا 22 شب با شماره تلفن 09177446904 تماس بگیرند.
مدیر جامعةالقرآن برادران دهدشت در ادامه اضافه کرد: راه‌اندازی 5 شعبه قرآنی در شهرهای چرام، لنده، سوق، دیشموک و قلعه رئیسی، برگزاری برنامه‌ها و مسابقات قرآنی در ادارات متقاضی، محافل انس با قرآن هر هفته‌ای یک بار در میدان مرکزی شهر، شبی با شهدا(دیدار با خانواده‌های شهید) و خرید تجهیزات ورزشی را از برنامه‌های در دست اقدام تا پایان سال‌جاری در صورت تامین اعتبار ذکر کرد.
حجت‌الاسلام اسلام‌پی در ادامه از برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآنی جامعه‌القرآن در بخش‌های قرائت، حفظ، ترتیل، اذان و تحقیق در رده سنی بالای 16 سال طی آذرماه امسال خبر داد و تصریح کرد: مرحله استانی این سری از مسابقات تابستان سال آینده نیز برگزار خواهد شد، ضمن اینکه به نفرات برگزیده اول تا سوم جوایز ارزنده‌ای اهدا می‌شود.
captcha